Friday 23 September 2011

Garisan Titik Permulaan..^-^

Sebelom perkara pelik keluar dari blog aku nii... nak cerita sikit sal idop aku melalui lagu SEMPOI ni....lagu paling SLAMBER yang pernah aku dengar...so enjoy2 laaa kitee yee...moh rodong2 layannnn....

 JIMMY PALIKAT= ANAK KAMPUNG (versi melayu)
Intro
A E E D A E A
                     A                       E
Memang aku ini anak urang miskin,
                  E                               D
Tiada apa-apa yang dapat ku berikan,
                            A
Engkau mimang santik,
                           E                          A
Memang tidak padan dan tidak sepadan.
                     A                        E
Aku anak kampung tiada pelajaran,
                   E                              D
Kuli-kuli sahaja memang tidak padan,
                        A                              E
Santik bha kau itu, banyak yang tergoda,
                    A
Lagi urang kaya.
Cho:
                     D                            E
Tiada Keretaku bawa kau jalan-jalan,
                       C#m
Rumahku pun tiada,
                        F#m
Ada pun bapa punya,
                     D
Apa lagi belanja,
                       E
Mahu bayar berian,
                       A
Kawin sama kamu.
                        D                        E
Bukannya ku tidak.. suka sama kamu,
              C#m                               F#m
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara,
                    D
Kerna aku cinta,
                       E                      A
Aku lepaskan kau sama urang lain.
                        A
Engkau masih muda,
                         E
Santik lagi menawan,
                        E                         D
Janganlah kau cari lelaki macam saya,
                              A
Engkau memang cantik,
                       E
Nanti kau menyesal
            A
Tiada guna..

so...kalau nak kawan2 ngan aku tuu...terima jelaa seadanya...sebab aku adalah manusia terSLAMBER & terSEMPOI di khalayak bumi ini...
peace yooo...

ketenangan itu hadir dari jejak halaman permulaan...

sekarang duduk di perantauan memang ketar kepala nak balik kampung...
badan aku di SARAWAK,,nyawa aku di KAMPUNG...

1 comment:

  1. slumber apanyaa,,
    smlm dok mrh2 junior tuu,,
    hakhakhakhak :P

    ReplyDelete